Direktlänk till inlägg 20 november 2011

V 46, Modifast v. 1, Pelle dålig i magen,

Av Kia Brottman - 20 november 2011 21:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kia Brottman - 25 april 2012 18:45

Idag har jag och Zigget gått till jobbet. 1 km   Sen gick vi hem från jobbet med Krille till Rolle hämtade Macken och gick slingan run Danmarksängar, Krokträsken, Grusplan, Rolle ,där gick Krille o Macken in, jag fortsatte via Kiosken, C-parken o...

Av Kia Brottman - 24 april 2012 20:45

Idag var vi ute o gick 3,691 km på morgonen. Vi mötte syrran o Co nedan för mig och hade sällskap till Gunilla. Där fortsatte Zigge och jag runt Krokis och hem. Zigge var flämtig när vi kom hem vilket är mycket ovanligt. Han fick gå kopplad hela prom...

Av Kia Brottman - 7 oktober 2011 18:19


Min syster skulle inte ha några barn, så har hon sagt så länge jag kan minnas. Men så blev det inte. Hon träffade en underbar man och så kom den där dagen när hon säger: Jag är gravid.... Jag blev helt paff och sedan tårögd! Den 17 november 2010 fö...

Ovido - Quiz & Flashcards